۷ پاسخ

من گاهی موقع دراز میکشم اینجوری میشم و فقط نفس عمیق میکشم و زیر سرم رو بلند میکنم

آره من بیشتر بعد صبحانه اینجور میشم

من بعد غذا اینجوری میشم پا میشم راه میرم با نفس عمیق

تحمل میکنم

فشارتون بالا نیست یه وقت؟؟

تحمل خخ

من همین یه ساعت پیش اینطوری شدم در و‌پنجره هارو باز میکنم هوا بخوره بهم ، تند تند اب میخورم خوب میشم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد