هیچی واسه نفس تنگی پامشم آب میخورم شاید بهتر بشم😥😭
نفس عمیق بکش
زیر سرت هم بالش بزرگ تر بزار
نفس عمیق از دماغ و فوت به بیرون هی تکرار کن آروم میشی
دم و بازدم
من جدیدن از بینی به سختی نفس میکشم انقدر ورم کرده بینیم
منم چن روزه یهو تپش قلب میگیرم درحد چند ثانیه نمیدونم چرا
من رفتم بهداشت تنگی نفس و تهوع گرفتم فشارم پایین بود یک چیز شور خوردم بهتر شدم اومدم خونه دیگه
من صبا بعد صبونه تپش قلب ميگيرم يكم كولر ميزنم بدنم خنك شه يكم اب ميخورم خودش كم كم رفع ميشه
من دراز کشیده ک اصلا نمتونم باید بلندبشم راه برم و آب بخورم همین
نفس که تمرین کن عمیق نفس بکشی بهترمیشی
تپش قلب هم از اول بود کاری نمیکنم
تحمل زیادددد
هیچی سر میکنم باهاش🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.