من بخاطر تنگی نفسم سزارین اختیاری رو انتخاب کرده بودم که دقیقا تاریخی که باید سزارین میشدم دردامم شروع شد که در نهایت سزارین اورژانسی شدم بعد سزارین هم مشخص شد تپش قلب داشتم از قبل نمیدونستم تا 139بود ترخیصم نکردن
خودشون زنگ زده بودن دکتر قلب بردنم برا اکو و... با متورال کنترل شد ترخیص شدم
من متاسفانه
من تپش قلب دارم دکترم گفت اگر ضربانت بالای ۱۱۰تارفت برو دکتر قلب و رفتم دکتر قلب گفت اگر تنگی نفس داری برو یه ازمایش بده واگر ازمایشت بالاباشه اکو قلب بیاانجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.