شما کاچی میدین به بچه هاتون؟
چجوری درست میکنید

۲ پاسخ

آره خوبه
ارد اول تفت بده کمی تابوی خاموش بره وبعد روغن ویا کره بریز تفت بده تا یکم رنگش تعقیر کنه وبعد بهش مخلوط آب وشکر ویا آب ونبات جوشیده رو بریز هم بزن تا غلیظ مثل فرنی بشه زعفرون وگلاب هم کمی بزن

تاحالاندادم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۷ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی