شما نارگیل چجوری به بچه هاتون میدین؟

۵ پاسخ

پودرشو تو فرنی میریزم

پودر نارگیل میریزم تو سرلاک خونگیشون..خودم درستش میکنم سرلاکشونم

من پودر نارگیل چرب اسفاده میکنم

رنده کردم گذاشتم خشک شده، یه کوچولو توی فرنی ش اضافه میکنم

من ندادم تاحالا خيلي سفته

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان مسیحا 🐣👼 مامان مسیحا 🐣👼 ۱۷ ماهگی