۴ پاسخ

قطره د ۳جدا روزی ۳قطره اس

چهار دست و سینه خیز رفتن بچه ها ربطی به ویتامین نداره دختر منم هنوز نمیره ولی بجاش زود نشست دندونش هم من بعضی هارو دیدم تو یک سالگی در میارن نگران نباش

عزیزم دکتر به دختر من داده بود ۱۵ قطره هر روز میدادم مولتی هم که حتما حتما باید بدی

سلام ...مگه شما قطره د۳ جدا میدین

داخل مولتی ویتامین دی داره .
دکترش جدا نسخه کرده یا خودت میدی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐣🐥 مامان دوقلوها🐣🐥 ۹ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۶ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان دلارا 🪽🩵~ مامان دلارا 🪽🩵~ ۱ سالگی