۴ پاسخ

مام کوزی شنیدم خوبه

نگران نباش من ده رو.ز بستری بودم روزی دوسه بار می دوشیدم خشک نشد

به ما تو بیمارستان گفتن سیلیکونی بگیریذ

شیرت دو ساعت یکدفعه یک ربع بدوش که خشک نشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان عدنان مامان عدنان ۱۱ ماهگی