۵ پاسخ

عزیزم اینجا که جای این سوال نیست. این سوال رو باید از متخصص غدد بپرسی

تو بارداری باید پایین تر باشه tsh از کی دارو میخوری؟ جدیدا تغییر ندادی دوز رو؟

اره عزیزم
هر روز سر موقع بخور در عرض یک ماه میاد سر جاش

اره من تیروییدم ۵.۶۷ لووتیروکسین ۵۰ میخورم ناشتا

من ۳ و خورده ای بود ۵۰ میخورم

سوال های مرتبط

مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شهبد مامان شهبد هفته هجدهم بارداری
مامان اوستا مامان اوستا هفته شانزدهم بارداری