خانما پسرم شیرخشکیه دیگه از شیر بگیرمش؟؟

۹ پاسخ

من که دیگه نمیدم تا صبح می‌خوابه صبح ۶ یا ۷ پامیشه پاستوریزه جوشوندم اونو میدم

من نگرفتم هنوز نمیخامم فعلا بگیرم البته پسره من سینمو میخوره چون به هیچ وج نمیخابه جز زیر سینه

اره بگیر

من می‌خوام حداقل تا دو نیم سالگی بدم

کم کم از وعده هاش حذف کن

اره دختربگیرش دیگ باو من هف هش ماهه گرفتم دوماهه ازپوشک گرفتم

منم الان نزدیک ۲۰ روزه گرفتم

اره منم میگیرم دیگه هیچی نمیخوره

آره بابا خرس گنده شده

سوال های مرتبط