پسرم 31تیر دویالش میشه امروز خوبه از شیر بگیرمش ؟

۷ پاسخ

با پسر من تو یکروز به دنیا اومده😍من میذارم دوسالش بشه چون شیر خشکیه و کلا در روز ۲۱۰سی سی بیشتر نمیخوره

من گرفتم تموم شد راحت شدم ..بچه امم راحت شد .

منم یک ماهه گرفتم دخترم بیست ماهش بودهواگرم میشه دست به کارشوعزیزم

تا ب تابستون نخورده بگیر منم ده روزه گرفتم

ار بابا دیرم شده هرچ زودتر بهتر هم خابش هم غذاش تنظیم میشه من دخترمو عید تو شلوغیا سرگرمش کردم گرفتم بهترین کار رو کردم

پسر من 22تیر الان 3ماهه گرفتم

من ۳ تیر دوساله میشه هنوز نگرفتم منتظرم دوسال کامل شد کم کم بگیرم

سوال های مرتبط