من یه ماهی مابین شیرخشک شیر ماجان میدادم دیدم شیرماجان ندادم از این بعد پس شیر بدم تو شیشه
من هنوز نگرفتم ولی دیروز که بابت سرماخوردگیش دکتر برده بودم میگفت بع تدریج شیرش رو رقیق کنید مثلا ۱۸۰ سی سی آب اگه قبلا میریختید و ۶ پیمانه شیر خشک همون ۱۸۰ سی سی رو بریزید با ۵ پیمانه بعد چند روز ۴ پیمانه و به همین ترتیب کم شه
من گرفتمش دیگه بهش شیشع شیر نمیدم براش قمقمه نی دار خریدم شیر پاستوریزه هر وقت بگه براش میریزم میدم اینم بعضی روزا میگه بعضی روزا هم نمیگه اکثرا صبح که بیدار میشه میگه بهش میدم شیر پاستوریزه یکم گرم میکنم با قند نبات یا شیره یا عسل میدم
من تو شیشش شیر پاستوریزه ریختم دادم نفهمید اینجوری گرفتمش😅
عزیزم من به تدریج گرفتم مثلا اولا شیر شب و کلا قطع کردم بعد چند ماه تعداد دفعات داخل و روز و کم کردم و بعد یه تایمی فقط قبل خواب شب و قبل خواب عصر میدادم بعد چند مدتم یهو شیشه رو جمع کردم قبل خواب یه مقدار اذیت میشد و که با لالایی دادن و اهنگ لالایی اوکی شد
من خیلی یهویی هم از شیر خشک هم پستونک گرفتمشون
من الان صبح ظهروشب شیر گاو بهشون میدم
از روز اول همینجوری شروع کردم دادم الانم همینه تا ۲ سالگی ک ببینم بهداشت چی میگ
فک نمیکنی الان خیلی گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.