۴ پاسخ

برو بیمارستان زیاد باشه با آمپول و سرم کنترل میکنن به من سرم زدن کنترل کردن چون زایمان زیر ۳۷ هفته زودرس حساب میشه

اگه بدون درده نامنظمه انقباض کاذبه نگران نشو

چند وقتت دقیق به نظرم برو بیمارستان به
چکاب بشو

برو دکتر مشخص میشه شدید یا ن

سوال های مرتبط

مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی