سکسکه جنین تو هفته من طبیعیه؟؟ربع ساعته

۵ پاسخ

اره طبیعیه

آب بخور خوب میشه

خیلی طبیعیه نشونه سلامته جنینه.دستگاه تنفسیشو داره اون داخل تست میکنه😁

بله کاملا طبیعی طبیعیه نگران نباش

اره چرا نباشه. من از ۲۷ هفته سکسکه احساس میکنم همیشه هم یه ربعه 😄😍

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلن مامان سلن روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی
مامان نی نی ایلیا مامان نی نی ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی