اپتامیل پرنوترا بهتره یا بیومیل پلاس برای وزن گیری؟؟

۴ پاسخ

من‌پرونوترا میدادم عالی بود

اپتامیل پرونوترا میدم خیلی راضیم وزن دیار موقعه تولد 2900بود الان 7500

بیومیل خیلی خوبه

جواب دادن بمنم بگو

سوال های مرتبط

مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی