۱۰ پاسخ

به نظر من مهم نباشه برات همون تاریخی که بچه آدم به دنیا میاد قشنگ ترین روزه برای ادم

منم تاریخ زایمانم با شماست . فقط میترسم زود تر زایمان کنم توی تعطیلات بیفته

۲۲مهر اخرین پریودمه، واسه شما اخرین پریودت کی بود؟

منم زده ۳۰تیر سزارینم
آخرین پریود شما کیه

اگ سزارین کنی ک ده روز تا دوهفته زودتر برمیدارن

همه بهم میگن طبیعی کن طبعی خوبه عوارض بعد زایمان نداره ولی من میترسم از طبیعی، میخام سزارین کنم

اگه پسر باشه طبیعی باشی زودتر به دنیا میاد

تاریخی که برای انومالی میزنن دقیقه که اون بستگی این داره طبیعی یا سزارین هستی

برا منم ۲۷تیر
نمیشه که به زور نگهداریم اون تو😁
دیگه تاریخی که گهواره زده آخرین تاریخ ممکن هست
ممکنه زودتر هم به دنیا بیاد
مثلا ۰۵/۰۴/۰۳

اون تاریخ خیلی دقیق نیست که زدن برات

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری