خانوما ضربان قلب جنین ب جنسیت آیا مرتبط هست ؟

۱۰ پاسخ

بالا باشه پسره

نه عزیز دلم من ان تی رفتم۱۶۷ بود

اره بالا باشه پسره

ن ربطی نداره

تا حدودی آره

میگفتن بالا 120 باشه دختره
برای من 164 بود پسر شد

من سونو قلب ۱۲۸ بود سونو ان تی ۱۵۴

فکرنکنم

من ۱۷۳ پسر بود

نه عزیزم بچه من ۱۷۵ بود پسره

سوال های مرتبط

مامان مامان احمدرضا🩵 مامان مامان احمدرضا🩵 ۵ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی قصد بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری