۵ پاسخ

گوجه پوره شده بزن بهش

نه خوب نیست حتی گوجه هم برای رفلاکس خوب نیست، فقط زردچوبه بریز، یکم جعفری

رفلاکس تشدید میکنه
میخوای بزنی هم رب خونگی درست کن یکم بزن درحد یه قاشق چایی خوری

ن اصلا گوجه بزن پوره
من پوره پیاز با گوشت نرغ تفت میدم بهش زردچوبه و پوره گوجه میزنم
آبش که کشیده شد بهش آب میزنم

بهتره نریزی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی