۵ پاسخ

سزارین دوم اگه ملکشاهی باشع هیچی پول نمیگیره بیمارستان هم دولتیه

من حضوری رفتم پرسیدم سزارین سوم با بیمه سلامت ۲۲ تومن

دکترت کیه

توحید میگن ارزونه

ب نظرم تو این مملکت هیچ چیزی ارزون نیست دلت و خوش نکن 😂

سوال های مرتبط

مامان سام💙 مامان سام💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری