کسی از آغوشی کمری استفاده میکنه ؟خوبه بنظرتون ؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام شما مشاور هستین

کمر درد میشی😐من که دائم کمردردم

منم میخام بخرم دست درد گرفتم از بس بچمو بغل گرفتم و کارامو انحام دادم

من دارم ولی فعلا زوده ولی برا دختر قبلیم تو ماه بالاتر استفاده کردم خیلی خوب بود

نه .بنظرم هزینه اضافه س..

سوال های مرتبط