قرار نیس تلخک رو همش مک بزنه بخوره ک میبینه تلخه ول میکنه من خودم با تلخک گرفتم راحت شدمااااااااااااااا .
من ک با صبر زرد گرفتم
عزیزم توی ذهنش اثر بد میذاره یهویی از شیر گرفتن باید تدریجی از شیر گرف هم خودت اذیت نمیشی هم بچه
من که تدریجی گرفتم راضیم
نه اگه بد بود که واسه بچه ها نمیساختن و تو داروخونه ها پخش نمیکردن یه چیز موقت هست دائم که نمیخوای بهش بدی و اون بخوره
من با چسب برق گرفتم
نه عزیزم هیچ ضرری نداره یه مک بزنه دیگه سمتت نمیاد
من تلخک زدم اصلا بوشو فهمید نخورد شیرو،کلا از سرش افتاد دیگه،فقط یبار زدم شیر از چشمش افتاد کلا
نه من تلخک زدم همش که نمیخوره بعدم یه چیز گیاهی ولی تلخه
تلخک جواب نگرفتم لاک سیاه زدم دیگه سمتش نیومد
زنجبیل زدم
منم با تلخک گرفتم
ن چه ضرری. اما برا بچه اذیت نشه چسب مشکی هم میتونی بزنی من زدم جواب داد
من تدیجی گرفتم
من فعلا امروز شروع کردم شیشه و پستونک رو میگیرم تاالانک بهانه نیاورده هی میگ شو (پستونک) اَخه😂😂😂
تلخک زدم
عزيزم تلخك از عطاري ميگيري يه چيز گياهيه
من با چسب شیشه و رب😂
وای من گرفتم برای ترک پستونک خورد اصلا تاثیر نداشت
نه من با تلخک از شیر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.