از من به تو نصیحت عزیزدلم یکی تو گهواره به من گفت برو سر شیشه شیرش رو قیچی کن نشونش بده دیگه نمیخوره نخورد ولی به شدت عصبی شده به دکترش گفتم گفت بدترین کاری که میتونسای باهاش بکنی رو انجام دادی
نه اصلا سخت نیست
دخترمو سه روز ازشیر گرفتم پسرمم همینطور
گریه هم کنه نباید توجه کنی بزرگ شده ماشالا
بیشتر براش وقت بزار بازی های مختلف کن اومد خاست بگو دیگه نیس سریع هیجانی مثلا بگو بیا یه بازی کنیم
نه یه هفته کار داره
تو تاپیکام هست
والا من تلخک زدم دیگه خودش نخورد سه شب درحد دو دقیقه گریه کرد دیگه اصلا نیومد سمتش
بنظر من سخت نیس
گریه و بهانه گیری داره که باید سرشو گرم کنی
من. دخترمو با غذاها وخوراکی های ک دوست داشت سرشو گرم میکردم یا میبردمش بیرون پارک یادش نمیوفتاد
شیشه رو خودش گذاشت کنار
تو لیوانای نی دار یا ماگای نی دار شیر میخورد
الانم شب قبل خواب یه لیوان میخوره میخابه دیگ در طول روز شیر نمیخوره اصلا
نترس عزیزم، یه کم بهانه میگیرن ولی هم شما همپسرت از پسش برمیاید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.