خانمای گل خوبید
سیسمونی ار الان بخرم زود نییت؟

۶ پاسخ

من بیشترشو خریدم

اره بخر

من واسه دخترم ۱۴ .۱۵ هفته بودم ک رفتم خریدم

نه بگیر سنگین تر بشی سخت میشه

نه عشقم اصلا زود نیست خیلیم خوبه

نه اصلا هرچی بیاد گرون تر میشه
اگه پول دستت هست بگیر

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۶ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زهرا و داداشی مامان زهرا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد