خانماشماهم توهفته من تورحمتون دردمیگیره

۴ پاسخ

مال منم از غروب طرف راستم که بچه است تیر میکشع فکر کنم گشنه است

برامن ساعت چهارگرفت تا۴ونیم وال کرد تا۶دوباره گرفت ویک ساعت به یکساعت

طبیعیه عزیزم استراحت کن سنگین سبک نکن

داره جا باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان رستاجونی مامان رستاجونی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی