اره دارم
فشارت چک کن من فشارم ۱۰ هستش کمی گشنه موندنی که جدیدا هم احساس گرسنگی نمیکنم نمیدونم چرا فقط یهو سرم بد گیج میره میفهمم باید چیزی بخورم که میلمم نمیکشه
یهو بلند نشو
بیدار ک میشی ۵ دقیقه بشین بعد بلند شو ک سرگیجه نگیری
البته از فشار پایین همهستا
خیلی زیاد تموم هم نمیشه🥺🥲
من سردرد بیشتردارم گاهی هم سرگیجه
من هفته های پایین تر داشتم چشام هم سیاهی میرفت الان خداروشکر ندارم
منم دارم سردرد و سرگیجه
منم دوسه روزه سردرد وسرگیجه دارم
وای سرگیجه سر درد امون منو بریده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.