خانماشماهم توهفته من سرگیجه دارین یانه

۱۰ پاسخ

اره دارم

فشارت چک کن من فشارم ۱۰ هستش کمی گشنه موندنی که جدیدا هم احساس گرسنگی نمیکنم نمیدونم چرا فقط یهو سرم بد گیج می‌ره میفهمم باید چیزی بخورم که میلمم نمیکشه

یهو بلند نشو
بیدار ک میشی ۵ دقیقه بشین بعد بلند شو ک سرگیجه نگیری

البته از فشار پایین هم‌هستا

خیلی زیاد تموم هم نمیشه🥺🥲

من سردرد بیشتردارم گاهی هم سرگیجه

من هفته های پایین تر داشتم چشام هم سیاهی می‌رفت الان خداروشکر ندارم

منم دارم سردرد و سرگیجه

منم دوسه روزه سردرد وسرگیجه دارم

وای سرگیجه سر درد امون منو بریده

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی