خانما باردار شماهم سرگیجه دارین؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من نه

من توهفنه ۲۱یه لکه دیدم خطرناکه

آره خیلی وقته دارم دائم و شدید هربارم به دکترم میگم میگه طبیعیه

بلهههه

منم دارم

ی بار سرم زدم
ولی باز ی کم سرگیجه دارم

من چندروز از صبح تا غروب سرگیجه وحشتناک داشتم

من زیاد

من بعضی وقتا

اره من دارم اما زیاد نیس البته. من کم خونی دارم بخاطر اونه

سوال های مرتبط

مامان شاهان‌ونیکان🐣 مامان شاهان‌ونیکان🐣 ۲ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان رستاجونی مامان رستاجونی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان Emad💙 مامان Emad💙 هفته سی‌وچهارم بارداری