خانما قطره آهن اینی ک گرفتم خوبه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

ایروفیکس خوشمزس امابپرس حتما از دکتر ک‌چقد بدی من ب پسرم همینو‌میدادم کم‌خونی داش یه سالگیش ک دکتر گف باید بیشتر میدادم

اره.

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۵ ماهگی
مامان حسام👑🧿 مامان حسام👑🧿 ۱۰ ماهگی