با عروسی رفتن ۳ساعت راه سرویکسم میاد پایین؟؟

۸ پاسخ

منم دیشب عروسی دعوت بودم ۲ساعت راه بود نرفتم گفتم خطر داره

اگ جون و سلامتی خودت و بچت برات مهمه نرو

منم دعوتم اما هماتوم دارم نمیرم واجب نیس ک گفته نشین زیاد

اگر طول‌ سرویکست خوبه، برو اما هر یک ساعت یکبار پیاده شود، ده دقیقه یک ربع پیاده روی کن، توی راه هم صندلی ماشین رو بخوابون و به پهلو ها دراز بکش، انشالله بسلامتی بری و برگردی.

برا ما ۱ ساعت کمتر راه بود نرفتم عزیزم بعد شما مخای ۳ ساعت بشینی فقط تو ماشین اصلا خوب نیس ها باید دراز بکشی همش

اگه حال و حوصلت میکشه برو ولی هر یه ساعت پیاده بشی یکی دو قدم راه بری، و البته اگه سرویکست نرماله

منم دیشب دعوت بودم نرفتم والا بچه مهمتره

هر یه ساعت باید بیای پایین ده دقیقه راه بری

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری