سرویکسم از ۳۸شده ۳۱بایدچیکار کنم یعنی پایین تر میاد ؟

۴ پاسخ

استراحت شدید ففط بره چیزای خیلی واجب بلند شو

واسه من کد۳۱ بوده چی بگم یعنی الان پایین تر اومده هفته ی دیگه باید برم سونو واژینال بررسی کنم

مال منم توی سه هفته از ۴۰ شد ۳۲😕
بااینکه استراحت بودمو همچنان هستم
امیدوارم دیگ پایین نیاد

استراحت
پله پایین بالا نکن
توالت فرنگی استفاده کن
جارو برقی نکش
کار کردنت در حد غذا پختن و ظرف شستن باشه
بیشتر ب پهلو دراز کش باش
با رعایت کردن برا من ک رفت بالا

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 مامان نورقلــبم💫پسرم🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری