سلام بعد از ۸ ماه اقدامی
مثبته یا منفی

تصویر
۹ پاسخ

منفی متاسفانه

هی خدا منفیه 🥲🥲🥲🥲ناامید نشیا کم نیاریا خدا بزرگه.❤

اگر تنبلی تخمدان داری کناد قرص و آمپول. یکمی عسل و ژل رویان و خرما و گرده گل و اینجور چیزا بخور تا ان شاالله باردار بشی

منفیه ولی نا امید نشو

منفیه عزیزم ناامید نشو انشالله ماه بعدی

دوروز دیگه تکرار کنید

بنظرتون باز کی تست بزنم ک احتمال بارداریم بیشتر باشه

هاله نداره

اگه هاله نیفتاده منفیه🥲

سوال های مرتبط

مبینا مبینا قصد بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۴ ماهگی
فــــاطـــــی فــــاطـــــی قصد بارداری
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
النا النا قصد بارداری
ماندانا ماندانا قصد بارداری