ای خدا بچم شیرینی وکیک وکاکائو بدش میاد قربونش برم من

۷ پاسخ

من خیلی دوست دارم

پس چرا من اینجوری نیستم ؟
از هرچی خوشم میومد الانم میاد
از هرچیم بدم میومد الانم بدم میاد

منم عاشق شیرینی بودم الان بدم میاد فقط ترشی🤤 برعکس بقیه وقتی چیز ترش میخورم حرکتشو متوجه میشم😂

واس منم🥲منی ک عاشق کاکائو بودم الان بزور ی تیکه میخورم ولی تا دلت بخواد پفک میخواد😂

وای من عاشق قهوه بودم
الان اسمش میاد عوقم‌میگیره
بچم ضد کافئینه😣😂

بچه من همه چی دوست داره بجز گوشت و مرغ و ماهی بچم اقتصادیه😂

چراااا

سوال های مرتبط

مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی