۵ پاسخ

چند خریدی؟میشه عکسشو بدی؟

ولی هواست باشه با شیشه زیاد ندی.شیشه بگیره یهویی میبینی سینه دیگه نمیگیره هااا

مارکش چیه؟ قیمتش چقد بود؟

چه مارکی خریدی؟
مثل شیردوش دستی زخم نمیکنه؟ من دردم میگیره با دستی. اخرشم خیلی کم میاد

خوبه؟سر سینه رو زخم‌نمیکنه؟

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی
مامان 🩷panah 🩷 مامان 🩷panah 🩷 ۳ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی
مامان ماهـــدخت مامان ماهـــدخت ۸ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان مهرسام جانم👼 مامان مهرسام جانم👼 ۱۵ ماهگی