علاعمتون چی بود جنسیت نینیتون چی

۶ پاسخ

ویار شوری ترش دختره

اولین علائمم معده درد بود سر معدم میسوخت پسر دارم

ویارم ترش و شوری از مرغ و گوشت و تخم مرغ بدم میومد خیلی فرز بودم اصلا خواب آلود نشده بوده کمر هم داشتم جنسیت دخترع حالت تهوع هم نداشتم اصلا

پسر..پوست شفاف و جنس موهام خوب شده و بیشتر علاقم به شوری و ترشیه ...ویارمم دوغ و دلمه برگ‌مو و الوچس ...سنو هم رفتم جفتم لولایینگ بود که تو نت نوشته بود یکی از علت های لولایینگ اینه بچه پسر باشه

آی تحوع شدید دارم

شوهرم شده دکتر 😂😂😂علائم ام بهش گفتم تایید کرد پسره 🤣

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی