خانومای ک نینیتون پسره میشه بیاین از علاعمتون بگید🥰

۸ پاسخ

من برعکس تموم مامانای دیگه بودم! هم ویارم شدید بود، هم خیلی تنبل شدم، هم بی حوصله شدم هم صورتم پر جوش و لک شد! ی جوری بود ک هرکی علائمم رو میدید میگف دختره
ولی نینیم گل پسره🥰🧿
پس بنظرم تموم علائم ها اشتباه درمیاد👍🏻

والا تو پسرم عاشق لواشک گوجه سبز بودم استفراغ نداشتم ولی اوق میزدم صبحا و زرنگ بودم کارامو انجام میدادم دوس نداشتم کارام بمونه سر درد نداشتم و کمر دردم نداشتم

تهوع نداشتم
دوغ دوست داشتم
کلا انگار نه انگار باردارم

ممنون آره انشاالله که سالم باشه مهم نیست

تهوع ندارم
شوری ترشی و لواشک گاهی سردرد شدید دوغ ترش فقد

عاااشق دوغ و آش و تهوع تا ۱۱هفته داشتم ولی استفراغ اصلا .. ترشی دوس دارم

منم همین علائم و دارم ولی تو سونوگرافی ان تی احتمال دختر داد😂 حالا هفته بعد سونوگرافی انومالی رو برم ببینم دقیق جنیست اش چیه

شوری و ترشی و عاشق دوغ
حالت تهوع کم
سردرد
خوشحال و خوش رو
پوست روشن

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلی🩵 مامان تودلی🩵 هفته پانزدهم بارداری