خانوما ک نینیتون پسره علائمتون چیه؟
یا دختر لطفا میگید؟

۵ پاسخ

سردبودن پاها.خشک شدن پوست علاقه به شوری پسر

من از گوشت بدم میاد تا چهار ماهگی حالت تهوع شدید ویار هم شوری و ترشی دوس داشتم بچم دختره

بچها من هنوز زوده ولی دلم خیلی آش دوغ میخواد و غذاهای شور لواشک هرچی میخورم دوستدارم نمک بزنم. دکمه سینهام خیلی درد می‌کنه وسینهام قسمت گرده قهویی شدن پوستمم صاف شده وجوشهام ازبین رفتن بیحالم اینکه گهگاهی سردرد میشم بدون دارو خوب میشم کمرم وزیردلمم درد می‌کنه

تهوع شدید همش دلم شوری و ترشی میخواد با ماست و دوغ از مرغ و‌گوشتم متنفرم پسره

من پسردارم هیچ نمونه علائمی ندارم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق💜🤱 مامان فندوق💜🤱 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان طلا خانم مامان طلا خانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته هجدهم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری