۶ پاسخ

تو این هفته ها بچه اندازه نخود لوبیاست چجوری حس بشه آخه

من‌تو این هفته ها یادم‌میره نی نی دارم...یادم میفته دلم غنج میره

من هیچ حسی ندارم .
فقط لکه‌لانه گزینی داشتم
یه وقتای که استراحت نمیکنم
یه کم میاد در حد خیلی کم
. حالت تهوع دارم گاهی اوقات
از بعضی غذا ها خوشم نمیاد
صبحا زود بیدار میشم

من هنوز ک هنوزه خیلی کم حس میکنم چ انتظاری داری شما😅😅

من ک نینی رو حس نمیکنم ولی کمر درد و دل‌درد نمیذاره شبا بخوابم اینقدر م نفس نفس میزنم تا چند قدم راه میرم ک نگو

نی نی که هنوز حس نمیشه حالا حالاها وقت داری

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیاوهدیه‌ خدا مامان بردیاوهدیه‌ خدا هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برکت مامان برکت هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندم مامان قندم هفته چهاردهم بارداری