خانما کیا باید آمپول ریه بزنن

۵ پاسخ

بعضی دکترا ب همه ی بیماراشون میگن ک بزنن اما بعضیا دکترا فقط ب اونایی ک احتمال زایمان زودرس و بارداری پرخطر دارن میگن من سرویکسم پایین بود وزن بچه هم کمه و ای یو جی آره سی هفته زدم

کسایی که سابقه زایمان زودرس دارن ..
ومن هم زدم

احتمال زایمان زودرس چند قلو دارند

کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن
البته من سرویکسم پایینه ب دکترم گفتم بزنم
گف ن گفت اصلا اسرار نکن بخاطر اینکه هم واس خودت ضرر داره هم بچت تا شرایطتت فعلا خوبه نزن

کسایی ک علاعم زایمان زود رس دارن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوفیا🤍🦋 مامان سوفیا🤍🦋 ۱۱ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی