۶ پاسخ

بخیه هاتو مگه کشیدی ؟

بخیهات رو کشیدی بزن

رژودرم بگیر خیلی خوبه

سیکالیفت اون

من واسه همسرم بخیه های پیشونیش و لبش و جای عمل پاش پماد رزماری لافارر استفاده کردم راضی بودم بازم از داروخونه بپرس

قیمتش اگه مهم نیست این خوبه

تصویر

سوال های مرتبط