واسه بخیه ترمیم کننده آلفا استفاده کردین؟ خوبه؟

۴ پاسخ

اسپزی نیواشا زدم

برای من اینه

تصویر

پماد ریکاو
دکتر ندا سالاریه اینو معرفی کرده
دکتر خفنیه

اره خیلی خوبه من استفاده کردم عالی بود

سوال های مرتبط