۷ پاسخ

اره حتما باید بری تو ۴۰ هفته باید ۸ بار توسط بهداشت مراقبت انجام بدی

اره باید بهداشتی بشی حتما

آره برو واکس آنفلوآنزا رایگان میزنند

من شاید هفته دیگه برم پرونده تشکیل بدم

آره عزیزم بهتره بری. واسه بعدا واکسن های بچه نیازه. تازه خوده بهداشت هم قرص و چیزای دیگه بهت میده. اطلاعاتت هم تو سامانه وارد می‌کنه برای هزینه هایی که دولت بخاطر بارداریت میخواد بهت بده

حتما باید بری دیرترین زمان بری ماه آخره چون باید پرونده تشکیل بدی بچه دنیا اومد براش واکسن بزنی

چند هفته ای؟

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری