خانوما این قضیه بهداشت چیه باید برم حتما؟؟چه جوریه؟

۳ پاسخ

برو هم واسه واکسن بچه بعد لازمه
هم تو هفته های بالا تر صدا قلبشو میزاره و مکمل هم اگه بخوای بهت میده
بعد ان تی برو

اره باید بری نری سر واکسن بچه اذیت میکنن

بعد از غربالگری اول برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری