مامانا خانه بهداشت قضیه ش چیه که همتو میرید؟چرا باید بریم؟ن

۶ پاسخ

خانه بهداشت چکاپ میشی مثلا قد و وزن و فشار اینارو میگیرن قرص بهت میدن خیلی راهنماییت می کنن هر مشکلی داشته باشی سنو هاتو چک می کنن و دکترای دیگ مثل تغزیه و روانشناسی و.. ایناهم دارع ک میتونی رایگان استفاده کنی کلا خیلی خوبه حتما برو

من خانه بهداشت میرم فقط به خاطر دکتر تغذیه اش خیلی خوب و از دل و جون راهنماییم می کنه دکتر ماما رو زیاد بهش توجه نمی کنم چون پیش متخصص میرم

مجبور نیستی سلیقه ای هس اگه پیش متخصص میری نرو من که نمیرم فقط ماه ۷ میرم واسه واکسن کزاز

چون موقع ثبت نام مدرسه نامه واکسن بهداشت میخوان

من میرم پیش دکتر

وای من یبار رفتم ۷هفتگی
از ساعت۹ونیم تا یازده و نیم اونجا بودم
نوبتم که شد گفت برو فردا بیا ساعت۸تشکیل پرونده بده
قرصامونم تموم شده مینویسم از داروخونه ازاد بگیر
وزنت هم نباید ۴کیلو کم میشد
سند خونه هم نیاوردی برای ثبت پرونده برو کپی بگیر و فلاااااااااان
دیگه نرفتم

سوال های مرتبط

مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری