خانوما کیا تو هفته من ترشح زرد دارن؟تورو خدا بگین

۱۱ پاسخ

کم بریز توچای من هم میخورم هروز

الکی آویشن نخوری دختررر ب هیچ وجه
منم ترشح دارم مخصوصا امروز نگران نباش اگ بوی بد نده عفونت نیس

نه بابا داشته باش مواظب باش آویشن باچای دمکن بخور بعدش چیزی نیست سوزشوخارش که نداری

من گاها ترشح سبز دارم

قبلش تمیز بشوره بعدبیادسراغت

نه نترس رابطه که داری بدن مردت تمیز نباشه ترشع تو زردمیشه

منم دارم
دکتر گف ژل شست و شو استفاده کنم

اگر بوی بدبده عفونت دکتر میکه ترشع زردرنگ همش عفونت نیست که

بعدش توچایت کمی آویشن بریز دم کن بخر خوب میشی

من داشتم عفونت نبود اگر بوی بده میده عفنت

عفونته منم داشتم

سوال های مرتبط

مامان قندولک مامان قندولک هفته هشتم بارداری
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد