۱ پاسخ

من داخل فرنی میدم
با تخم مرغ،خرما تخم مرغ درس میکنم با کره یا روغن زیتون مث نیمرو میپزم
تو پودینگ میریزم
تو اوتمیل میریزم
پوستشو میگیرم با اب جوش خیلی کم له اش میکنم اخر سر تو فرنی میریزم برا بقیهاش هم از همون اول پخت میزنم داخلش

سوال های مرتبط

مامان اروهان مامان اروهان ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ سالگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی