۹ پاسخ

ماشاالله نی نی چهارم خدا حفظشون کنه
نی نی ات چیه؟

برا من اردیبهشت ماه زدن

من ۶خرداد زد ان تی
حالا باز انومالی برم ببینم چندم میشه

۲۸ اردیبهشت گفته ولی دوتاعه زودتره احتمالا

واسه من ۱۷ هفته و ۵ روزم زده ۲۷ اردیبهشت

واسه من که نزده امروز هم رفتم

من فردا میرم تو ۱۸
زده ۳۱اردیبهشت

من زده ۲۸ اردیبهشت ولی سزارینم جلو تر میوفته

برای من ۲۰اردیبهشت البته من هفته پیش سونو۱۸ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ونهم بارداری