خانما به نظرتون قند ۷۷ ناشتا خیلی پایین نیست؟

۶ پاسخ

نه خوبه

نه اوکیه

من ۷۵ بود

نه عزیزم ۷۰ تا ۹۰ اوکی ، ۹۲ تا ۱۱۵ محدوده خطر

نه خوبه

من ۷۰ بودم😁

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان طاها و نورا مامان طاها و نورا ۱ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان فندق🩷🩷🩷 مامان فندق🩷🩷🩷 ۸ ماهگی