خانما سایز ۱،۲،۳،۰ چنددست بایدبگیریم؟؟

۶ پاسخ

اگه نی نی درشته سایز صفر ۱ دست کافیه چون خیلی کوچیکه

یه دست صفر
باقی از هر کدوم دودست و شرت عینکیو شلوار تک چندتا بگیر

عزیزم من بچه م با وزن 3400دنیا اومده تا یک ماه سایز 0تنش میشه قطعا، الان بزرگشه، سایز صفرچندتا بگیر، لازمه

من ی دست ۰.
۲ دست ۱
یه دست ۲.
گرفتم همین.
بعد دتیاواومد براش میخرم

سایز 1 بخر زیاد بزرگ نیست بنظرم خوبه و اینکه جلو باز بخر خیلی راحتتری برا بچه کوچیک جلو بسته پوشوندنش سخته

ار هر کدوم‌۳ دست بسه فعلا تا بچه بیاد بازم کم شد بری بخری

سوال های مرتبط