حتما سایز صفر بخرین من بچه م۳۵۰۰بدنیا اومد سایز صفر اندازش میشه سایز یک بزرگ میشه براش
هیچی نگرفتم سردخترمم فقط یک سرهمی گرفته بودم
من دو دست گرفتم با ی ست بیمارستانی میخاستم ببرم یکیشو عوض کنم یک بگیرم ک شرایط اینجوری شد
اخه صفر زود کوچک میشه
منم 3 دست سایز 0 خریدم.
بچه اولم چون 2300 بود یکدست سایز0 داشت همونو تا 40 روزگی تنش کردم و خب کم بود یک دست براش
من بچم ریززیرصفرخریدم دوسه دست😁😁
دو دست
من اصلا نگرفتم
ست بیمارستانی رو سایز 0گرفتم ۱۳تیکه هستش
سلام مامانی سعی کن خیلی نگیری، در حد دوتا رکابی صفر، دوتا مانتو صفر، شلوار صفر دو سه تا، یک زیر دکمه صفر چون مانتو رکابی برا همون دو هفته اول ک تا نافش بیافته خوبه بعدش ناف افتاد دیگه از همین زیر دکمه ای تنش کن راحت پهلو هاش سرما نمیخوره ام، زیر دکمه ای سایز بزرگ برداری ایراد نداره اندازش میش میره زیر شلوار
۳ دست سایز صفر گرفتم
یک بادی سایز صفر هم گرفتم
من صفر نگرفتم خیلی کوچیکه یک گرفتم برای بچه اولم هم صفر نگرفتم اون موقع۳۶۰۰بود
من دوتا سر همی گرفتم
دوتا شلوار دوتا تیشرت
دوتا کلاه
من یه پک 18تیکه خریدم
ویک ست سایز1بعدکه انداختم روهم تقریباسایزشون یکی بود
من سایز یک گرفتم ،دو دست بیشترم نگرفتم ،زود کوچیک میشند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.