شما سایز صفر لباس برا بچه گرفتید؟

۳۵ پاسخ

نه عزیزم سایز ۱ گرفتم

من نه یک گرفتم ودووسه

من۰تا۳ماه گرفتم چهار پنج دست

منم اره

اره.

من یه دست گرفتم فقط

من سه دست گرفته بودم اما دوباره رفتم سه دست دیگه گرفتم خیلی نیازم شد بچم ۲۹۰۰ متولد شد الآنم با اینکه سه و نیمه بازم صفر می پوشونم
یک خیلی بزرگش میشه

اره گرفتم چون بنظر بچم ریزه میاد استفاده میشه

اره گرفتم همونام براش بزرگه😂

ن فقط یک

من اره

اره من از سایز صفر تا ۶ ماهگی از هر سایز ۳ دست گرفتم

۳چهار دست تو خونگی ۳چهار دست بیرونی یا مهمون میاد لباسای که صفر کوچیکن برا تو خونه ولی بیرونیا صفر تا ۳ماه یکم بزرگ ترن

سایزثفر فقط برند خوب تا یکی دوماه میتونه بپوشه وگرنه نخی معمولیا نه ایناحتی شاید بیمارستانی هم سایزنشن یابعضی ازاین جعبه ای های ارزون اینایک بهتره

من صفر تا سه ماه دانالو گرفتم

منظورم فقط یک ست گرفتم سایز صفر بقیه 1 گرفتم

من فقط ست بیمارستانی شو صفر تا سه ماه گرفتم

من هم لباس سایز صفر خریدم هم مای بی بی

آره فقط واسه بیمارستان

اره من گرفتم ولی خیلی زود بهش کوچیک شد

سایز صفر تا یکماه برا بچه ریز خوبه ولی سرهمی سایز بالا بگیر چون سابز صفر فقط برا همون روز ک بدنیا مبان خوبه بعدش کوچیک میشه

من همه گفتن نخر لازم نمیشه زود کوچیک میشع و فلان
ولی واقعننن لازمم شد و من فقد دو دست سایز صفر داشتم مجبور شدم برم دو دست دیگه بخرم چون بچم استفراغ زیاد میکنه دائمن لباس میخاست و خودشم ریزه میزه بود سایز صفر خیلی ب دردم میخورد تاالانم داره صفر میپوشه البته سایز صفرا هم فرق میکنه بعضیاش خیلی کوچیکه

اره چهار پنج دست گرفتم

من یه پنج تیک گرفتم بقیه 1

آره ۳ دست

اره هنوزم صفرمیپوشه

من یک دودست تریکو گرفتم فقط سایز صفر

منم هنوز موندم صفربگیرم یایک

حتما بگیرید من ی دست خریده بودم مجبور شدم رفتم کلی خریدم حتمااااا صفر بخرید هم لباس هم مای بیبی

من نه ، یک گرفتم

آره ۴ دست‌.سایز ۰ برای بدون تولد تا سه ماهگیه

من دو دست گرفتم

آره یه دست ۵تیکه

آره.

من اره

سوال های مرتبط