خانما چند دست زیر دکمه سایز صفر گرفتید؟

۹ پاسخ

زود بزرگ میشه لباس بچه بایذ نخی گشاد باشع

یکی بگیر بسه

من ۲تا

من یک و دو گرفتم
فقط یه دونه صفر دارم که روی ست بیمارستانیشه

سلام منم اصلا سایز صفر نگرفتم چون خیلی کوچیکن واقعا سایز ۱..۲گرفتم

کلا من صفر نگرفتم از یک ب بالا

خیلی زیاااد ،چون آدمای با تجربه دورم گفتن خیلی استفاده داره در همه حال

دو دست

سه دست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🧿👶🏻 مامان ارسلان🧿👶🏻 ۱ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی