نشتی کیسه آب داشته باشی چیکارمیکنن برات؟

۳ پاسخ

بستری میکنن سرم میزنن

من. نشتی نداشتم. ولی. ی. بار. فک کردم. دارم. از. دکتر ‌پرسیدم. اینطوری. گفت باید مایعات. زیاد بخوری. و اینکه امپول میزنن. ب شکم‌ فک میکنم. ک اب. دورش اندازه بشه

بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی